تاریخ خبر: ۱۳۹۱/۰۱/۱۶منبع: روزنامه دنیای اقتصادتعداد بازدید: ۱۴۳۹ به جای فرهنگ بیمه ای بگوییم سواد بیمه ای
علی اعظم محمدبیگی
سال ها است که فعالان صنعت بیمه در ایران، برای توجیه بی رغبتی یا کم رغبتی خانواده ها و صاحبان کسب و کار به خریدن بیمه، عبارت «فرهنگ بیمه» را به کار می برند.برای مثال ، می گویند فرهنگ بیمه در ایران گسترش نیافته است؛ برای اینکه ضریب نفوذ بیمه در ایران بیشتر شود باید فرهنگ بیمه را اشاعه داد و
علیاعظم محمدبیگی
سالها است که فعالان صنعت بیمه در ایران، برای توجیه بیرغبتی یا کم رغبتی خانوادهها و صاحبان کسب و کار به خریدن بیمه، عبارت «فرهنگ بیمه» را به کار میبرند.برای مثال، میگویند فرهنگ بیمه در ایران گسترش نیافته است؛ برای اینکه ضریب نفوذ بیمه در ایران بیشتر شود باید فرهنگ بیمه را اشاعه داد و....
اخبار مرتبط