تاریخ خبر: ۱۳۹۲/۰۸/۰۶منبع: پژوهشکده بیمهتعداد بازدید: ۱۲۵۲ شیوه بررسی ادعای خسارت بیمه ای
در کتاب اصول بیمه 4 بخوانید:
شیوهٔ بررسی ادعای خسارت بیمه ای
پژوهشکده بیمه با هدف دسترسی آسان دست اندرکاران صنعت بیمه به منابع و کتب آموزشی – کاربردی که مؤسسات حرفه ای بیمه آنها را تدوین و تدریس می کنند، کتاب اصول بیمهٔ 4، تحت عنوان «شیوهٔ بررسی ادعای خسارت بیمه ای» را از انتشارات مؤسسه چارتر لندن منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، رضا افقی مترجم کتاب «شیوهٔ بررسی ادعای خسارت بیمه ای»، پیوند زدن مباحث تخصصی بیمه ای با مثال های روزمره، ساده و عامه فهم را از ویژگی های اصلی کتاب های مؤسسه بیمه چارتر لندن می داند
در کتاب اصول بیمه 4 بخوانید:
شیوهٔ بررسی ادعای خسارت بیمهای
پژوهشکده بیمه با هدف دسترسی آسان دست اندرکاران صنعت بیمه به منابع و کتب آموزشی – کاربردی که مؤسسات حرفهای بیمه آنها را تدوین و تدریس میکنند، کتاب اصول بیمهٔ 4، تحت عنوان «شیوهٔ بررسی ادعای خسارت بیمهای» را از انتشارات مؤسسه چارتر لندن منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، رضا افقی مترجم کتاب «شیوهٔ بررسی ادعای خسارت بیمهای»، پیوند زدن مباحث تخصصی بیمهای با مثالهای روزمره، ساده و عامهفهم را از ویژگیهای اصلی کتابهای مؤسسه بیمه چارتر لندن میداند.
خاطرنشان میسازد، بیمه مرکزی به منظور استفاده مؤثر از منابع آموزشی تصمیم به ترجمه و بومیسازی برخی از سیدیهای آموزشی این مؤسسه گرفته است. کتاب حاضر نمونهای از این مجموعه است که در هفت فصل ترجمه شده است. در فصل اول کتاب، الزامها و شرایط ادعای خسارت بررسی و به طور بسیار خلاصه و مفید ارائه میشود. در فصل دوم به مرور و بررسی انواع محصولات بیمهای پرداخته شده و در فصل سوم نحوه مدیریت ادعای خسارت و ملاحظات مربوط به آن بررسی می شود، در فصل چهارم رویههای رسیدگی به ادعای خسارت و خدمات مکمل آن در انواع رشتههای بیمه تشریح می شود. در فصلهای پنجم، ششم و هفتم ساختار سازمانی و سیستمهای ادعای خسارت و خدمات پشتیبان آن و همچنین نحوهً توافق بر سر دعاوی خسارت و مدیریت مخارج شرکت بیمه تبیین شده است.
اخبار مرتبط