• فعالیت 29 شرکت در حوزه خدمات بیمه بازرگانی

      معاون روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از فعالیت 29 شرکت (یک شرکت دولتی و 28 شرکت خصوصی) در حوزه خدمات بیمه بازرگانی خبر داد و گفت : بیمه مرکزی فقط وظیفه نظارتی و حاکمیتی دارد که به هیچ قابل واگذاری نیست

      آقای گودرزی در گفتگو با رادیو اقتصاد اظهارداشت : به همین خاطر هیچ گونه اشخاص حقوقی یا حقیقی از طرف بیمه مرکزی نمی تواند خدمات رسانی کند و هر گونه ادعایی در این باره یا حمایت بیمه ای از این اشخاص، ترفند فریبکاری و کلاهبرداری است.
      وی در باره فعالیت کلاهبرداران و سودجویان در حوزه صنعت بیمه هشدار داد و تصریح کرد : بیمه مرکزی هیچ گونه خدمتی را به شهروندان نمی فروشد و کسانی که ادعای فروش برخی کالا با نام یا مورد حمایت بیمه مرکزی را دارند ، کلاهبرداری می کنند و کارشان غیر قانونی است که به شهروندان خسارت وارد می کنند.
      گودرزی گفت: هر گونه اطلاع رسانی بیمه مرکزی از طریق سایت اختصاصی این نهاد نظارتی و حاکمیتی www.centinsur.ir در اختیار شهروندان گرامی قرار می گیرد و روابط عمومی ان صورت می گیرد و شهرودندان هم می دانند که وظایف حاکمیتی قابل برون سپاری یا واگذاری نیست.
      بنابراین گزارش برخی سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام بیمه مرکزی با شماره های تلفن شهروندان ارتباط برقرار می کنند و مدعی می شوند که از سوی بیمه مرکزی برنده کارت خفیف خرید بیمه نامه شده اند یا می توانند از تسهیلات متنوع و چشمگیری استفاده کنند.
      همه امور مربوط به بیمه گذاران و بیمه گران از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی می شود و ادعاهایی نظیر استخدام و برگزاری دوره آموزشی نیز از دیگر ترفندهایی است که متخلفان استفاده می کنند.
      گودرزی اعلام کرد : بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نه تنها هیچ محصولی برای فروش ندارد بلکه به هیچ عنوان محصولاتی نظیر کیت کاهنده مصرف سوخت، کیت کاهنده مصرف برق، کارت تخفیف بیمه نامه امدادخودرو مورد تایید این نهاد نیست و به همین خاطر حق پیگیری حقوقی و قضایی را از اشخاص متخلف و شرکت های سودجو محفوظ می داند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.