• رسیدگی و پرداخت خسارت وظیفه صنعت بیمه

      وظیفه صنعت بیمه تأمین امنیت است و امنیت هم بالطبع یک نیاز عمومی است

      مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: یک سوم وسایل نقلیه موتوری بیمه نامه ندارند و 1530 زندانی به دلیل نداشتن همین بیمه نامه و یا گواهینامه در زندان های سراسر کشور بسر می برند.

      به گزارش ایرنا «سیداسدالله جولایی» در جلسه مشترک مسوولان ستاد دیه و‌صندوق خسارت‌های بدنی که به منظور بررسی دقیق و بی واسطه پرونده برخی مددجویان تصادفات رانندگی در بازداشتگاه اوین انجام شد، ضمن ملاقات با تعدادی از زندانیان محکوم به پرداخت دیه، از نزدیک در جریان روند رسیدگی قضایی، جزییات موجود در پرونده ها و مشکلات مربوط به این افراد قرار گرفت.

      ** وظیفه صنعت بیمه، تامین امنیت است

      در این بازدید چهار ساعته که نمایندگانی از شرکت های بیمه نیز حضور داشتند، مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی با ابراز خرسندی از رسیدگی به مشکلات مددجویان مربوط به پرونده های تصادفات رانندگی گفت: امیدواریم این بازدید در تسریع روند پرداخت دیون مددجویان اوین موثر بوده و ضمن شناسایی مشمولان ماده 10 بیمه اجباری شخص ثالث در آزادی حداکثری این افراد به سرعت اقدام کنیم.

      «علی جباری» خاطر نشان کرد: وظیفه صنعت بیمه تأمین امنیت است و امنیت هم بالطبع یک نیاز عمومی است که در حدود 80 سال عمر بیمه در کشور این تنها صنعتی بوده که از خزانه دولت مبلغی دریافت نکرده و همه را از خود مردم دریافت کرده است.

      وی با اشاره به تعداد بالای تلفات تصادفات رانندگی در کشور ادامه داد: رسیدگی و پرداخت خسارت بخش مربوط به وسایل نقلیه، سرنشینان و بسیاری دیگر، از هزینه های احتمالی بر صنعت بیمه بوده و از آنجا که صندوق نیز یکی از حلقه های این صنعت با سابقه در کشور به حساب می آید، طبق وظایف خود در کمال دقت و دلسوزی به این پرونده ها رسیدگی می کنیم.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.