• ستاد دیه: یک سوم وسایل نقلیه موتوری بیمه نامه ندارند

      در همین ارتباط تعداد ۱۵۳۰ زندانی به دلیل نداشتن بیمه نامه یا گواهینامه در زندان های سراسر کشور به سرمی برند

       «محمدعلی ساری» افزود: در خصوص ماده 6 این قانون جالب است که به جز بیمه ایران هیچکدام از شرکت های بیمه همکاری خوبی با بیمه شدگان خود ندارند.

      مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: یک سوم وسایل نقلیه موتوری بیمه نامه ندارند و 1530 زندانی به دلیل نداشتن همین بیمه نامه و یا گواهینامه در زندان های سراسر کشور بسر می برند.

      به گزارش ایرنا «سیداسدالله جولایی» در جلسه مشترک مسوولان ستاد دیه و صندوق خسارت های بدنی که به منظور بررسی دقیق و بی واسطه پرونده برخی مددجویان تصادفات رانندگی در بازداشتگاه اوین انجام شد، ضمن ملاقات با تعدادی از زندانیان محکوم به پرداخت دیه، از نزدیک در جریان روند رسیدگی قضایی، جزییات موجود در پرونده ها و مشکلات مربوط به این افراد قرار گرفت.
      وی گفت: همه تلاش ما در ستاد دیه بر این اصل استوار است که از حضور فیزیکی مددجویان و خانواده آنها به ستادهای دیه کاسته و در مقابل به ارائه خدمات بیشتری بپردازیم.

      جولایی ادامه داد: در حال حاضر یک سوم وسایل نقلیه موتوری ما فاقد بیمه نامه هستند، که در همین ارتباط تعداد 1530 زندانی به دلیل نداشتن بیمه نامه یا گواهینامه در زندان های سراسر کشور به سرمی برند که تنها آزادی این افراد دغدغه اصلی ما نبوده و عدم بازگشت مجدد یا ممانعت از ورود دیگر رانندگانی که بی توجه به قوانین هم اکنون در جاده های کشور تردد دارند، از جمله مسایل اساسی ما در ستاد است.

      اطاله دادرسی، مشکلات مربوط به ارائه سند و یا معرفی تضامین، لزوم تفکیک قضایی در خصوص جرایم عمد و غیرعمد برخی مددجویان جهت پیگیری سریع تر پرونده ها و غیره از جمله مشکلات عمده زندانیانی بود که در ملاقات با مدیرعامل ستاد دیه کشور و مدیرعامل صندوق خسارتهای بدنی مطرح شد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.