• بیمه لغو سفر در راه است

      بیمه لغو سفر، مجوز قرارداد دسته جمعی را می دهد و اگر افراد به هر دلیلی نتوانند به سفر بروید، بیمه ضرر و زیان ها را به صفر می رسان

      معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه در پی مشوق هایی برای سفرهای دسته جمعی از جمله برقراری بیمه لغو سفر هستیم، گفت: این بیمه مجوز قرارداد دسته جمعی را می دهد و اگر افراد به هر دلیلی نتوانند به سفر بروید، بیمه ضرر و زیان ها را به صفر می رساند.

      به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از ایرنا، مرتضی رحمانی موحد در برنامه کافه سوال با بیان اینکه باید تلاش کنیم سفر از نگاه فردی به سفر دسته جمعی تغییر پیدا کند، یادآور شد: سفرهای دسته جمعی امنیت روانی بیشتری برای مسافران دارد و از طرفی همه هزینه ها بین افراد تقسیم می شود و برای آنان سفر ارزانی را در پی خواهد داشت.
      وی تصریح کرد: من دو توصیه برای مخاطبان دارم نخست اینکه مقصد خود را با مطالعه انتخاب کنند و دوم اینکه اگر امکانش وجود دارد، حتما سفرهای دسته جمعی را تجربه کنند.

      رحمانی موحد در ادامه به زیرساخت های گردشگری اشاره کرد و گفت: ستادی را برای هماهنگی دستگاه های مختلف تعیین کردیم تا هم در بحث زیرساخت ها و هم ارتباطات، فرهنگ سازی و نظارت ها بررسی بیشتری انجام شود.
      وی با بیان اینکه درحال حاضر نیازها و کمبودها مشخص است، تصریح کرد: برای رفع آنها باید به بخش خصوصی رجوع شود و رویکرد ما واگذاری بسیاری از طرح ها به بخش خصوصی است، ما سال 93 را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اختصاص دادیم.

      معاون گردشگری در مورد بالا بودن هزینه تورهای داخلی نسبت به تورهای سفر به کشورهای اطراف گفت: هزینه های سفر ارتباط مستقیمی با عرضه و تقاضا دارد و تا زمانی که ما در بستر عرضه و ارائه خدمات به لحاظ کمی رشد قابل توجهی پیدا نکنیم به تبع در ارائه خدمات با افزایش قیمت ها روبرو می شویم.

      برنامه کافه سوال کاری از گروه اجتماعی شبکه 2 سیماست که از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر 20:30 روی آنتن تلویزیون می رود.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.