• پارلمان اندونزی به دنبال کاهش نقش خارجی ها در صنعت بیمه

      در اندونزی ۵۱ بیمه گر عمر و ۸۶ شرکت بیمه عمومی و اتکایی فعالیت می کنند. اکثر آنان پس از امضای قرارداد میان شرکت های محلی و بین المللی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

      قانونگذاران در اندونزی به دنبال راهکارهای برای کاهش سرمایه گذاری های خارجی در صنعت بیمه این کشور هستند.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از رویترز، این دسته از قانونگذاران می خواهند احتمالات کاهش نفوذ بیمه گران خارجی را در این کشور برای حضور گسترده تر بیمه گران محلی بررسی کنند.
      در حال حاضر چندین سرمایه گذار خارجی بیش از 90 درصد از سهام شرکت های بیمه در اندونزی را در اختیار دارند.

      "هری ازهر عزیس" معاونت کمیسیون پارلمانی بانک و بیمه در این باره به خبرگزاری رویترز گفت: قانونگذاران امیدوارند در ماه جاری میلادی پیش نویس لایحه ای را تصویب کنند که طی آن حضور خارجی ها در صنعت بیمه محدودتر شود.
      او ادامه داد: در حال حاضر شرکت های خارجی اکثریت بازار بیمه اندونزی را در دست دارند و ما به دنبال محدود کردن مالکیت آنان هستیم.

      عزیس در ادامه گفت که برخی از احزاب سیاسی پیشنهاد داده اند که میزان مالکیت خارجی ها به 49 درصد کاهش یابد اما هنوز مشخص نیست که هرگونه بازنگری در قوانین تا چه اندازه حداقل میزان سهام را کاهش می دهد و شاید تنها محدودیت های در این زمینه اعلام شود.

       در حال حاضر در اندونزی 51 بیمه گر عمر و 86 شرکت بیمه عمومی و اتکایی فعالیت می کنند. اکثر آنان پس از امضای قرارداد میان شرکت های محلی و بین المللی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.