• کره جنوبی قوانین و مقرارت بیمه ای خود را تشدید می کند

      دولت سئول از دهم ماه دسامبر قوانین را اجرایی می کنند که طبق آن شرکت های مالی اصلی برای انتصاب مدیرکل با شرایط دشواری مواجه می شوند.

      با اجرای قوانین جدید از دهم ماه دسامبر سال جاری میلادی، شرکت های بیمه در کره جنوبی به راحتی نمی توانند افراد مختلف را برای کسب کرسی مدیریت اجرایی معرفی کنند.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، دولت سئول از دهم ماه دسامبر قوانین را اجرایی می کنند که طبق آن شرکت های مالی اصلی برای انتصاب مدیرکل با شرایط دشواری مواجه می شوند. این شرکت ها برای کاندیدهای جدید باید به سوابق کاری توجه کنند و همچنین دلایل قانع کننده ای را ارائه کنند که چرا فرد جدید برای این سمت مناسب است.

      طبق این قانون، تجارت های مالی که بیش از دو تریلیون وون (1.79 میلیارد دلار) دارایی دارند، شامل مقرارت جدید می شوند. به گفته "کیم یونگ بئوم" مدیرکل امور مالی در کمیسیون نظارت بر خدمات تجاری در کره جنوبی، این قوانین نظارتی شامل 118 موسسه مالی می شود که از مهمترین آنان می توان به سامسونگ، هیوندای، "دانگبو" بیمه گر عمر و غیرعمر در کره جنوبی و دیگر شرکت های فعال در صنعت بیمه اشاره کرد.

      تا قبل از اجرای این طرح شرکت های مالی بزرگ در کره جنوبی می توانستند هر فردی را که می خواهند بدون توجه به سوابق کاری و تجاری در این سمت منصوب کنند. در حال حاضر بیشتر مدیران اجرایی در کره جنوی سوابق فعالیت در عرصه های تجاری را ندارند. طبق گزارش های منتشر شده از 20 شرکت تجاری جهانی در کره جنوبی، 46 درصد افراد بدون سابقه را در سمت های کلیدی مالی گمارده اند.

      به گفته مقامات اجرایی، پس از اجرای مقرارت جدید مدیران کنونی که از صلاحیت کافی ندارند نیز از سمت خود برکنار خواهند شد و نمی توانند سمت رئیس کل هیئت مدیره را در اختیار داشته باشند. شرکت ها نیز موظف هستند که افراد جدیدی را پس از معرفی جایگزین مدیران کنونی کنند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.