• راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی ویژه مقررات و نظارت در سایت بیمه مرکزی

      اعلام عملکرد شرکت‌های بیمه در زمینه های مالی، فنی و شبکه فروش و نیز اقدامات نظارتی بیمه‌مرکزی به ویژه در خصوص برخورد با تخلفات ایجاد شده است

      پایگاه اطلاع رسانی ویژه مقررات و نظارت با هدف اطلاع رسانی به موقع از قوانین، مقررات، آیین نامه های مصوب شورای عالی بیمه و بخشنامه‌ها و همچنین اعلام عملکرد شرکت‌های بیمه در زمینه های مالی، فنی و شبکه فروش و نیز اقدامات نظارتی بیمه‌مرکزی به ویژه در خصوص برخورد با تخلفات ایجاد شده است.

      به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، در پایگاه اطلاع رسانی مذکور ساختار معاونت نظارت بیمه مرکزی، نحوه ارتباط با این معاونت و ادارات کل آن و شرح وظایف آن معرفی و همچنین تمامی مقررات و بخشنامه‌های مربوط به هر یک از رشته ها و فعالیت های بیمه ای درج شده است .
      در این پایگاه همچنین اخبار، اخطاریه ها، پژوهش ها و مطالعات نظارتی، پرسش های متداول، نظرسنجی، پیشنهادات و انتقادات، سامانه رسیدگی به شکایات و دسترسی به سایر سایت های مرتبط قابل مشاهده می باشد.
      در بخش پژوهش ها و مطالعات نظارتی استانداردهای نظارتی ۲۸ گانه اتحادیه ناظران بیمه ای بین المللی و مبانی نظری مقررات بیمه بارگذاری شده است .
      یکی از  ویژگی های قابل توجه این پایگاه این است که امکان احراز اطمینان از وضعیت نمایندگی های شرکتهای بیمه دارای مجوز با جستجوی نام و نام خانوادگی و کدنمایندگی به تفکیک شرکت های بیمه فراهم شده است. اطلاعات نمایندگان از سامانه سنهاب بیمه مرکزی و به صورت برخط تغذیه می‌شود و آدرس و مشخصات نمایندگان نیز در این پایگاه قابل مشاهده است .
      هموطنان و فعالین صنعت بیمه می‌توانند از طریق پرتال اصلی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.centinsur.ir و همچنین بصورت مستقیم با آدرس
      http://nezarat.centinsur.ir به این پایگاه دسترسی داشته باشند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.