فرهنگسازی بیمه میان کودکان که سالها در حد شعار باقیمانده بود، این روزها شکل عملیاتی به خود گرفته است.
از سوی بیمه مرکزی و با انتشار چند جلد کتاب کلید خورد؛
آغاز توسعه فرهنگ بیمه در میان کودکان
خبرگزاری آنا: فرهنگسازی بیمه میان کودکان که سالها در حد شعار باقیمانده بود، این روزها شکل عملیاتی به خود گرفته است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا، همیشه یکی از مهمترین دغدغههای فعالان صنعت بیمه، ترویج مفهوم بیمه در میان کودکان و به خصوص دانشآموزان بوده و هست.
گرچه در کتابهای درسی مفاهیمی مانند بیمه و بانک جایگاهی ندارند و کودکان و نوجوانان تا سنین پیش از دانشگاه و کار تقریبا با این موضوعات آشنایی چندانی ندارند،اما ضرورت آن همیشه حس شدهاست.
برای رفع بخشی از این مشکل، بیمه مرکزی به تازگی کتابهایی برای ردههای سنی کودک و نوجوان منتشر و در آنها مفاهیم بیمهای را به زبان ساده داستان شرح داده است.
این مجموعه بیش از 10 جلد است و قرار است پس از توزیع اختصاصی در جامعه هدف، عموم دانشآموزان را در مدارس و کتابخانههای عمومی کشور پوشش دهد.