•  
    • فهرست اخبار
      خدمات بیمه از طریق تلفن همراه

      خدمات بیمه از طریق تلفن همراه

      با پیشرفت تجارت الکترونیک و گسترش اپراتورها و شبکه های تلفن همراه، امکان ارایه شکل جدیدی از خدمات مرتبط با کسب وکار بصورت الکترونیک درگوشی های تلفن همراه فراهم شد. با توسعه فناوری تلفن همراه به موسسه ها مالی، در واقع فناوری تلفن همراه از وسیله صرفا تلفن سیار به تجارت مو بایل تبدیل شده است

      بیمه ها 1700 خدمت را پوشش نمی دهند

      بیمه ها 1700 خدمت را پوشش نمی دهند

      وزیر بهداشت از تحریم برخی داروها و واکسن ها توسط کمپانی های غربی خبر داد و از بیمه ها به خاطر تأخیر در پرداختها، شناسایی نکردن ۱۷۰۰ خدمت سلامت در فهرست خدمات بیمه ای و پوشش ندادن ۱۶ درصد جمعیت کشور گلایه کرد.
      به گزارش بینا، مرضیه وحید دستحردی در حاشیه هفتاد و دومین اجلاس روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی تهران در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون علاوه بر 5 دانشگاه علوم پزشکی که اجرای برنامه پزشک خانواه را شروع کرده اند، 25 دانشگاه دیگر نیز آ مادگی خود را اعلام کرده اند و 23 دانشگاه علوم پزشکی دیگر نیز تا آخر آبان فرصت دارند این برنامه شروع کنند

      دریافت خسارت بیمه به شرط پرداخت خلافی

      دریافت خسارت بیمه به شرط پرداخت خلافی

      این یک هشدار جدی به رانندگانی است که همچنان برای پرداخت جریمه هایشان امروز و فردا می کنند. فرقی نمی کند قبض جریمه تان مبلغ نه چندان قابل توجه 20 هزار تومانی برای همراه نداشتن گواهینامه باشد یا این که برای عبور از چراغ قرمز با جریمه صد هزار تومانی نقره داغ شده باشید

      هجدهمین همایش بیمه و توسعه با تمرکز بر مدیریت علمی و حرفه ای صنعت بیمه برگزار می شود

      هجدهمین همایش بیمه و توسعه با تمرکز بر مدیریت علمی و حرفه ای صنعت بیمه برگزار می شود

      دکتر مظلومی رئیس هجدهمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی بیمه و توسعه گفت: همایش هجدهم با تمرکز بر مدیریت علمی و حرفه ای صنعت بیمه برگزار می شود.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صنعت بیمه، وی افزود: امسال همانند سال گذشته و بهتر از آن می توان گفت که استقبال بیشتر خواهد بود و محدودیتی برای ثبت نام و حضور فعالان صنعت بیمه نخواهیم داشت

      کتاب «مجموعه واژگان بیمه ای» منتشر شد

      کتاب «مجموعه واژگان بیمه ای» منتشر شد

      کتاب «مجموعه واژگان بیمه ای» توسط پژوهشکده بیمه منتشر شد.
      به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، کتاب «مجموعه واژگان بیمه ای» توسط عبدالله آستین، دکتر احمدرضا انصاری، دکتر کامبیز پیکارجو، دکتر علیرضا دقیقی اصلی، خسرو صبری دشتی، دکتر ابراهیم عباسی و علی اعظم محمدبیگی در سال 1383 گردآوری شده است که در سال 1390 توسط علی اعظم محمدبیگی مورد بازبینی فنی قرار گرفت و به چاپ رسید

      استقبال بیمه مرکزی از قرارداد بیمه درمان تکمیلی پناهندگان دارای کارت اقامت در ایران

      استقبال بیمه مرکزی از قرارداد بیمه درمان تکمیلی پناهندگان دارای کارت اقامت در ایران

      صنعت بیمه کشور با انعقاد قراردادی سه جانبه، در مقابل دریافت حق بیمه سالانه، امکان ارائه پوشش بیمه درمان تکمیلی برای پناهندگان خارجی دارای کارت اقامت در ایران را، فراهم کرد.
      به گزارش روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، قرارداد سه جانبه برای پوشش درمان تکمیلی اتباع خارجی پناهنده به جمهوری اسلامی ایران، بین شرکت بیمه البرز، اداره کل امور اتباع خارجی وزارت کشور و کمیساریای عالی ملل متحد در امور پناهندگان unhcr)) به امضا رسید

      تصویب آیین نامه شرایط اعطای نمایندگی بیمه

      تصویب آیین نامه شرایط اعطای نمایندگی بیمه

      شورای عالی بیمه در راستای بازنگری آییننامه های این شورا، آیین نامه 75 را با نام "آیین نامه تنظیم امور نمایندگی بیمه"تصویب و آن را جایگزین آیین نامه 57 کرد که این آیین نامه از ابتدای آبان لازم الاجرا است.
      به گزارش بیما ،شورای عالی بیمه در اجرای بند 5 ماده 17 قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری، در جلسه مورخ 06/06/1391 "آیین نامه تنظیم امور نمایندگی بیمه" را مشتمل بر 30 ماده و 30 تبصره به شرح ذیل تصویب نمود

      از چالش ها تا راهکارهای بیمه ای؛ در گفتگو با معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی/اختصاصی

      از چالش ها تا راهکارهای بیمه ای؛ در گفتگو با معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی/اختصاصی

      بیمه و جایگاه آن، موقعیت فعلی این صنعت در کشور و برنامه هایش از جمله نکاتی است که این روزها مدیران مختلف بیمه ای از آن سخن می گویند. در این بین گوش کردن به صحبت های رحیم مصدق، عضو هیات عامل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی می تواند جالب توجه باشد

      بیمه سینا مشغول آماده کردن شرایط ورود به بورس

      بیمه سینا مشغول آماده کردن شرایط ورود به بورس

      مدیر عامل بیمه سینا فراهم کردن مقدمات لازم برای ورود به بازار سهام را از برنامه های مهم مدیریت و سهامداران این شرکت عنوان کرد.
      به گزارش پایگاه خبری اعتبار، فریدون صفرخانلو افزود: با مهیا شدن شرایط و همکاری بیش از پیش صاحبان سهام فعلی امیدوارم بتوانیم با ورود به بورس اوراق بهادار به یکی از پنج شرکت برتر بیمه ای کشور نائل شویم

      بیمه مرکزی به طور محسوس و نامحسوس نظارت می کند

      بیمه مرکزی به طور محسوس و نامحسوس نظارت می کند

      مدیرکل پاسخگویی به شکایات بیمه مرکزی:
      بیمه مرکزی به طور محسوس و نامحسوس نظارت می کند

      مدیرکل پاسخگویی به شکایات بیمه مرکزی، در خصوص نحوه بازرسی و مراجعات مردمی، با بیان اینکه مهم ترین مشکل بیمه گذاران در هنگام خرید بیمه نامه عدم آشنایی با شرایط آن است، به خبرگزاری فارس گفت: بیمه مرکزی به طور محسوس و نامحسوس بر عملکرد شرکت های بیمه نظارت دارد.

      علی کرمی، مهم ترین مشکل بیمه گذاران را در هنگام خرید بیمه نامه، عدم آشنایی با شرایط عمومی و خصوصی مربوط به بیمه نامه ای که می خواهند دریافت کنند، عنوان کرد و مهم ترین مشکل بیمه گذاران را در هنگام خسارت نیز این دانست که به دلیل عدم آشنایی با شرایط بیمه نامه، بیمه گذاران برای خود حقی تصور می کنند